úterý 27. října 2009

Proces

Byla tak odvážná, že její rodiče zavolali řediteli školy a ten si mě pozval na pohovor, na němž byla kromě mě a něj přítomna jen má třídní profesorka. Nechci tento čin nijak subjektivně hodnotit, tuto událost, nebo tím někoho urážet, pouze to tu víceméně intimně zveřejňuji. Dále uvádím, že zítra odjíždím do Ostravy, kde budu dlít po dobu pěti dní. Poslední zprávou je, že se dnes konala první schůzka experimentálního hudebního nahrávání - přičemž jsem se účastnil jen já a Ondřej, ale příští týden by nás mělo být pět.

Zde je výsledek:

Zádušní mše ještě bude sloužena. Zatím byl jen obřadně spálen dopis, jenž jsem chtěl ještě dnes ráno poslat nebo dokonce předat osobně, nebylo však stejně komu, neboť zůstala doma, ano, ale všemu konec, teď musím přestat psát takové odvážné spisy, láska neláska, nebude se to tolerovat, tyranie musí skončit, ... ale jak jsem řekl, zádušní mše ještě bude sloužena.

Žádné komentáře:

Okomentovat