sobota 14. března 2009

Sobota čtrnáctého

Zkusím napsat něco o dnešku tak, aby to bylo každému srozumitelné.

Vzbudil jsem se a měl jsem pocit, že ještě spím. Pak jsem vstal a ještě jsem spal.

Teď tu sedím u počítače a nemůžu najisto říct, zda nespím i nadále.

Otáčecí kalendář je pro mě kniha Tak Pravil Zarathustra: každý den přečtu jednu stranu, nejvýš deset.

Včera jsem komponoval román z textů psaných v lednu a únoru. Má devatenáct stran, to se sice leckomu bude zdát jako málo, ale na mě je to dost.

Dneska večer dávají na ČT2 film podle Milana Kundery, Nikdo se nebude smát. (Připomíná mi to, že jsem si chtěl konečně přečíst nějaké Kunderovo dílo a překlenout tak velkou mezeru v mých literárních vědomostech.) Rozhodně se na něj podívám - bude to poprvé po dlouhé době, kdy budu zapínat televizi.

Žádné komentáře:

Okomentovat