neděle 19. července 2009

Umělecká aktivita o prázdninách

Než začaly prázdniny, ptal jsem se profesorky Andělové, jakým způsobem ochránit obrázky kreslené uhlem před rozmazáním...poradila mi, (poradil mi už před tím Ondra Brajer, ale já jsem mu nějak nedůvěřoval...) abych si koupil levný lak na vlasy. Tak jsem učinil. Řekl jsem jí, že bych chtěl o prázdninách malovat... nějaká zátiší. Ona mi řekla, že jí po prázdninách mám všechny své výtvory přinést ukázat... nu, to ještě nevím.

Tak ale tedy, dnes jsem se konečně odhodlal k činu. Ze stromu v dědově zahradě jsem si s jeho dovolením utrhl dvě jablka. Doma jsem je přidal ke dvou lepidlům, na jedno z nich jsem ještě přidal plastový sáček. Vzniklo nádherné Zátiší se dvěma jablky a dvěma lepidly. Nu, uznejte sami, není krásné?



Model byl takovýto:

1 komentář:

  1. Zajímavá kombinace - syntetických pozůstatků a odkonalých plodů země. Linie uhlu volají po rozběhnutí. Fantazie v tak suché realitě.

    OdpovědětVymazat